2006-04-17

Varför besökare inte kan kommentera den manliga bloggen

Jo det ska jag förklara. Jag har haft flera bloggar förut. Några bloggar har jag använt som en del av andra projekt, bland annat en webbutik. Det finns en mängd personer som tycker att det är en jättebra idé att fylla mina bloggar med en massa värdelösa kommentarer, som: 1. går ut på att sprida sin egen sida, eller 2. dissa precis allt som jag skriver. Visst jag kan väl moderera kommentarerna men 1. jag har varken tid eller lust att moderera/ta bort en massa inlägg, och 2. det är inte kul att läsa en massa dissningar av sin blogg. Det verkar vara så enkelt att skriva saker på nätet, när det inte går att kolla upp vem man är... Kanske beror det på att jag skriver på ett sätt som kan verka kaxigt? Jag vet inte... I alla fall, så går det att få tag på mig, mail finns längst ner på varje sida.

Andra bloggar om: , ,