2007-04-17

charm

Idag var alfahane på möte med ett gäng gubbar och en attraktiv kvinna i 30-årsåldern. Direkt märkte jag att alla gubbarna bara satt och beundrade kvinnans skönhet. Ingen lyssnade på henne utom jag. Jag lyssnade på henne, ställde frågor och lyssnade igen. Det blev så att hon och jag fick en kommunikation och resten av mötesdeltagarna kom bort. Sen vid fikapausen söker hon naturligtvis upp mig. Jag skämtar om gubbarna och hon skrattar. Sen sätter vi oss i en soffa o pratar om allt möjligt utom jobb i en kvart tills mötesanordnaren måste hämta oss. Sista timmen utbyter vi menande blickar och när mötet är slut stoppar hon sitt visitkort diskret i min hand när hon går förbi mig ut genom dörren. Vad det står? 'ring mig'. Alfahane har gjort det igen! Hur? Genom att ge henne uppmärksamhet på rätt sätt, genom att verka intresserad och genom att vara glad och trevlig. Det vill säga: genom att vara charmig... Lär dig bli en kille som lyckas med tjejerna genom att gå in på www.alfahane.se och ladda ner boken Bli en alfahane. Ett liv fyllt med snygga tjejer är inte långt borta. Men det gäller att ta chansen nu! Varje dag som går är för evigt förlorad.