2007-03-08

Humor från Tjuvlyssnat.se

Tänk om killen hade agerat! Se hur du ska göra på www.alfahane.se

Buss, Uppsala

En tjej och en kille, båda ~20 sitter på bussen och pratar, förmodligen på väg till krogen.
Killen: Jag hade världens chans på en grym tjej igår men jag sumpade den!
Tjejen: Jaha?
Killen: Ja, det var en tjej som jag kände ytligt innan jag flyttade hit.
Tjejen: Ok, men vad hände då?
Killen: Jo, jag stod ju och pratade i telefon så när hon gick förbi kunde jag ju inte bara lägga på.
Tjejen: Men hade ni pratats eller setts något innan?
Killen: Nej, vi hälsade ju på varandra när jag pratade i telefon, men sen gick hon och jag vet inte vart hon tog vägen.
Tjejen: Var det din feta chans på en grym tjej?
Killen: Ja, men hon tittade ju på mig i alla fall. Du vet det där blicken…